Automatyzacja rezerwacji wizyt – jak wpływa na obsługę klienta?

Obsługa klienta to jeden z procesów, nad którym pracuje dziś niemal każda firma usługowa. To od niej w dużej mierze zależy, czy zechce on skorzystać z usługi lub ponownie umówić…

Optymalizacja strategii marketingowej dla większych zysków

W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, optymalizacja strategii marketingowej staje się nie tylko kluczową kwestią, ale wręcz koniecznością. Właśnie dlatego, coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na audyt strategii marketingowej. Czy…

Wynajem kontenerów – na gruz, papę, odpady budowlane

Odbiór odpadów remontowych, budowlanych, papy, gruzu oraz innych tego typu śmieci nie jest uwzględniony w standardowej umowie odbiorów odpadów komunalnych. O wywóz śmieci tego typu musisz się zatroszczyć samodzielnie lub…

Omnichannel w praktyce: Integracja kanałów sprzedaży dla lepszej obsługi klienta

Strategia omnichannel, czyli wielokanałowość w obszarze sprzedaży i komunikacji z klientem, staje się nieodzownym elementem nowoczesnego biznesu. Pozwala ona na stworzenie spójnego i bezproblemowego doświadczenia zakupowego dla klientów, niezależnie od…

Technologia i innowacje – jak serwis Volkswagena w Krakowie wprowadza motoryzacyjną przyszłość?

Współczesna motoryzacja to nie tylko pojazdy i ich konstrukcja, ale również serwis, który musi nadążać za ciągłym postępem technologicznym. Salon Volkswagen w Krakowie doskonale wpisuje się w te wymagania, oferując…

Korki do probówek – coś więcej, niż zamknięcie

Wieczka, pokrywki, korki – to nieduże elementy różnego rodzaju pojemników, które wbrew pozorom mają na nie ogromny wpływ. Są w stanie diametralnie zmienić funkcjonalność takich przedmiotów, już samą swoją obecnością.…

Jak poprawić notę obciążeniową?

Nota obciążeniowa, inaczej zwana indeksem obciążenia, jest wskaźnikiem określającym poziom obciążenia studenta w danym semestrze. Jest ona obliczana na podstawie liczby godzin zajęć i ilości pracy domowej, a także ewentualnych…